dimarts, 8 de febrer del 2011

Mixos


Jo tenia un gat –que consti que no estic emulant l’inici de Memòries d’Àfrica d’Isak Dinesen, la baronessa Karen Blixen-, es deia Bitxo. Va heretar el seu nom del sobrenom d’un altre gat que havia tingut abans. Vaig passar un llarg període de la meva vida amb gats. Són uns animals amb els quals m’avinc moltíssim, m’agrada la seva forma de ser.

Remenant pels blogs d’altres vaig trobar un apunt que parlava de les aventures del gat d’en Simon (Simon’s cat) moltes de les quals es poden trobar a YouTube. A mi em va fer riure especialment una d’elles. Vaig recordar les entremaliadures que havien arribat a fer els meus amb caixes de cartró buides. Quan en pescaven una era com si haguessin conquerit un castell i si un altre els hi volia arrabassar, doncs hi havia guerra.



Si preferiu les aventures d’aquest gat creat pel dibuixant Simon Tofield en paper, sapigueu que han estat editades a Espanya per Duomo Ediciones.


Més coses sobre les aventures i desventures d’aquest gat al web oficial: http://www.simonscat.com/

Fa temps vaig llegir un llibre titulat “Les millors històries sobre gats” (Ed. Siruela) on es recopilaven relats escrits per autors diversos, Guillermo Cabrera Infante i Patricia Highsmith, per exemple. Si us estimeu els mixos, animeu-vos!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada