dilluns, 29 de novembre del 2010

Un dia estrany el d'ahir

De vegades pots fer previsions i sense esperar-ho se’t torcen.

Ahir al matí vaig anar amb una colla de persones sordes oralistes a CosmoCaixa, ja faré la crònica en un altre moment. Després, uns quants van anar a dinar, però abans d’arribar al restaurant vaig caure dos cops. El primer va ser una gran patacada que em va deixar baldada, així que després de dinar i tornar a casa vaig decidir que m’anava d’urgències a Can Ruti, l’hospital que ara s’anomena Germans Trias i Pujol, però que tot déu coneix com Can Ruti i que està a la quinta forca.

En definitiva, no vaig poder anar a votar, no era qüestió de jugar-me-la i tornar a estavellar-me.

Avui s’ha vist –potser ja ahir, però jo no estava per això- que alguns partits s’han donat també una grossa patacada a les eleccions autonòmiques, merescuda o no, la qüestió és que altres han ascendit com l’escuma i ha canviat el panorama. Ja veurem què passa ara. En fi...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada