dijous, 25 de novembre del 2010

Paperassa per aquí, paperassa per allà

La campanya electoral ja està a les darreries i jo creia que la meva bústia ja s’havia carregat prou amb la propaganda d’uns i altres, però no. Encara em faltaven el Laporta i ERC, que pensava que ja havia rebut. M’havia despistat amb tanta paperassa!

Bé, el cas és que, avui, m’he trobat també un sobre “anònim” amb un rètol vermell ben destacat: IMPORTANTE. Així, en majúscules, amb lletres blanques sobre fons vermell. Hi havia també un preàmbul més discret: “INFORMACIÓN IMPORTANTE PARA EL 28N”, tot escrit en castellà.

M’ha picat la curiositat, l’he obert i ... el PP, era el PP que imitant un missatge urgent tipus telegràfic “incitava” a votar-los. Poso “incitar” entre cometes expressament, perquè a mi, en comptes d’això, m’han provocat l’efecte contrari, o més ben dit, han consolidat la meva ferma decisió de no votar-los mai a la vida. En definitiva, la propaganda del PP que m’ha arribat dos cops, ha anat dos cops a les escombraries, la del PP i la de tots els altres, amb una excepció.

Només me n’he reservat la d’un partit, per recordar vells temps. A veure si torno a confiar en ells! Crec que, a partir d’ara, em costarà més això de confiar.

Sort que aviat sabrem qui ens governarà o ens desgovernarà els propers quatre anys i acabarà tota la comèdia. ¿Serà potser llavors quan es torni a parlar de la corrupció, de la que tothom sembla s’ha “oblidat” durant la campanya, o ni això? ¿Tot va ser un somni? Aaaai!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada