dimecres, 15 de juny del 2011

No ens convenen els màrtirs

El que ha succeït avui al recinte del Parc de la Ciutadella no diré que m’hagi indignat, m’ha sorprès, sí, m’ha sobtat la intransigència d’alguns dels indignats vers els diputats que pretenien accedir al Parlament. No crec que sigui aquest un bon camí, una tàctica adequada per a mostrar la indignació.

No tots, suposo que no tots, els que hi eren han fet passar “una mala estona” als polítics, no ens convé convertir-los en una mena de màrtirs.

Sembla que també alguns periodistes ho han passat malament quan pretenien cobrir la notícia; aquest tampoc és un punt positiu.

Caldrà pol·lir les estratègies, no convé donar-los l’excusa perfecta per enginyar accions que després més d’un lamentarà.

Qui tingui ganes de veure una mostra del que ha passat pot enllaçar amb aquest vídeo (no subtitulat): http://www.tv3.cat/videos/3577690/Parlamentaris-assetjats

Jo em quedo amb el que ha dit Arcadi Oliveres.
ARA, 15/6/11: “Arcadi Oliveres condemna la violència, però reitera el suport al moviment”

I atenció al que diu el senyor Mas:

El Periódico, 15/6/11: “Mas adverteix que la policia podria fer ús de la força a la sortida del ple”

Per acabar, una mena de crònica dels fets (ARA), aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada