dijous, 1 d’octubre del 2009

No sempre es pot guanyar

Hi ha vegades que es guanya i d'altres que es perd, però no per això t'has de sentir decebut, desanimat, enfonsat, simplement has perdut perquè s'han aplicat regles injustes que afavorien el teu adversari.

Diuen que la unió fa la força i de vegades també trobes a faltar aquesta unió, perquè hi ha gent que es desentén, que es manté al marge.

Això no són simples divagacions, com podrien pensar els que no em coneixen.

Fins i tot, quan les regles són injustes, el resultat et pot afavorir, només cal aquesta unió.

I què cal fer? Fotre el camp i abandonar? Fotre el camp potser sí, abandonar no. Només buscar nous aliats.

2 comentaris:

  1. Hola Marga
    Trobo que el teu apunt, és molt assenyat, realment la unió fa la força, i no ens hem de desanimar.
    En el nostre cas, encara que em pigui sentir estafat, moralment em sento guanyador.
    En aquesta vida, les coses fetes em una mica d'ètica sempre acaben guanyant

    ResponElimina
  2. Aquesta Marga que escriu és la què m'agrada.
    Hem perdut però els hem donat un toc i ja han vist que hi ha molta gent decebuda.
    Ara a seguir lluitant, a la llarga les coses ben fetes tenen el seu premi.
    Isabel

    ResponElimina