dimecres, 6 de juliol del 2011

Les orelles no estan fetes per sentir, sinó per escoltar

El títol d'aquesta entrada correspon a una de les frases que surt al vídeo i que a mi m'ha cridat l'atenció.
La conferència de Julian Treasure és força interessant.

Segurament una persona que ha estat oient i una altra que ho és no captaran tot el que diu de forma idèntica. Cadascú farà una apreciació personal d'allò que s'exposa. Encara que us sembli mentida, a una persona sorda postlocutiva el soroll li molesta molt més que a una persona que sent amb normalitat, sempre i quan estigui connectada... eh! perquè si, per exemple, una servidora es treu els audiòfons ja pot haver soroll, ja, que jo continuaré tan tranquil·la.

ATENCIÓ: si els subtítols no apareixen directament a l’iniciar la reproducció del vídeo, premeu el botó CC.



Apunts relacionats:
TED i la curiositat (14/1/11)

Altres:
Web de TED: http://www.ted.com/

2 comentaris:

  1. Hola Marga, m'agrada molt el que diu aquest home; hi han moltes coses a fer per tractar de "curar" els nostres oïdes! Dins d'aquest mateixa linia, jo em vaig interessar, pel métode Tomatis, també ajuda a l'audició.

    Salutacions i gràcies per compartir.

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies a tu, Sofia, per fer aquesta aportació. Reconec que mai havia sentit a parlar del mètode Tomatis. Ara acabo de navegar una mica a veure que trobava sobre la qüestió, sembla d'allò més interessant, m'ho estudiaré.

    Una abraçada!

    ResponElimina