divendres, 25 de setembre del 2009

Hola a tothom!

Bé, al final m'he decidit a començar. Ja era hora!

M'ha costat una mica pensar quin enfocament donaria al blog i no creieu que ho tinc del tot clar. Per això he escollit un títol que no em suposa cap compromís.
Ja aniran sortint els temes i les reflexions dia a dia. Però el que us puc anticipar és que més d'una vegada estarà present el tema de la sordesa, per ser més concreta, la que apareix un cop s'ha adquirit la parla, o sigui la sordesa postlocutiva.
Espero no avorrir-vos.

2 comentaris:

  1. Molt be, Marga.
    Ja era hora que t'animessis a fer el bloc.
    Felicitats i endavant
    Narcís

    ResponElimina
  2. Hola Narcís,

    De moment començo força animada. Espero que em duri l'energia.

    Gràcies per l'enllaç.

    Fins aviat,

    Marga

    ResponElimina