diumenge, 6 de novembre del 2011

Pluja

Per combatre una mica l’ensopiment que m’entra després de tota una setmana ennuvolada i plujosa, he pensat en treure una mica de profit.

Fa un mes llegia a l’ARA un article de Xavier Roig que portava per títol “Saquejadors sense denunciants”. Em va cridar l’atenció perquè comparava alguns dels antics gestors de caixes d’estalvi amb el senyor Millet i aquest sortia ben parat, doncs el deixava simplement en una mena de “voluntari de la Creu Roja”, els altres el superaven amb escreix.

Com que ningú sembla voler aclarir la qüestió, igual que les gotes de pluja cauen i són xuclades pel terra o desfilen fins a retrobar-se i confondre´s, molts d’aquests gestors s’han retirat amb les butxaques plenes i “cap problema”. Com diu Xavier Roig el nostre periodisme no ha posat a la vista aquesta roba bruta, estem més al dia del que passa als EUA i a altres comunitats autònomes que no pas a casa nostra. Només es pot intuir, però alguns ho haurien d’investigar a fons.
 
Us deixo l’enllaç d’un llibre escrit per Xavier Roig que no crec deixi indiferent a ningú: “La dictadura de la incompetència”, Ed. La Campana

4 comentaris:

  1. Jo sempre ho dic. I consti que em sap greu de dir-ho. No hi ha casos de corrupció. Hi ha casos d'honradesa. El sistema és corrupte per definició. I així ho penso jo, sense dramatismes, però sabent-ho.
    Som on som.
    Tinc totes les esperances posades en Darwin. I en l'evolució, vaja.
    Bon diumenge, Marga. Amb pluja o sense pluja.

    ResponElimina
  2. Tens raó. Per cert, on és ara en Millet? I els milions que va prendre on van anar a parar? Trobo que ha caigut una mica en l'oblit tot això.

    ResponElimina
  3. Ben dit, Jordi, si els casos d’honradesa no existissin, em sembla que més d’un ja passaria olímpicament de certes coses.
    Desitjo, com tu, que les teories de Darwin ens ajudin a progressar cap a un sistema més just, net, transparent... Els islandesos van per davant nostre, serà que disposen d’algun gen que a nosaltres ens manca, faig broma.
    Bon diumenge a tu també.

    ResponElimina
  4. Jeremias, als que hi ha ara no els convé que sonin gaire les campanes, menys en plena campanya electoral. Malgrat tot, de tant en tant, encara reviuen a la premsa els “progressos” que fan les causes que hi ha obertes contra "Millet i companyia".
    Ai, els milions, els milions no sé si retornaran tots.
    No crec que sigui gaire saludable, però alguns no ens oblidem de tot això; serem masoquistes, potser.
    Estic contenta que t'hagis afegit com a seguidor.
    Fins aviat!

    ResponElimina