dimarts, 29 de novembre del 2011

Coses del Facebook

Fa no gaire m’hi he ficat, de forma discreta, només estic explorant el terreny.

Alguna cosa bona té, com a mínim m’han entrat ganes d’escoltar una cançó que desconeixia, i mira que ara ja no estic per escoltar cançons que em resulten estranyes i que mai fins ara havia sentit. Malgrat tot, la vaig escoltar, i he de dir que no vaig caçar la lletra, tot i que era cantada en castellà, però el ritme em va atreure i això em va dur a buscar l'esmentada lletra.

La cançó composta i interpretada pel ja desaparegut Antonio Flores anava dedicada a la seva filla Alba.

Us deixo l’enllaç del vídeo que vaig veure en un primer moment, aquí, però insereixo un altre on resulta menys “complicat” seguir la lletra, per als que ja no tingueu, com jo, les orelles en forma, s’entén.



"Alba" d'Antonio Flores

No sé por qué
tu llegada al mundo fue así
Te costó salir
No se por qué
me sentí el hombre más feliz
Ya estabas aquí
Pude entender
que eras un pedazo de mi ser
Tan igual a mí
El sol te doró la piel
para que morena fueras
Y a una palmada se oyó
el canto de una sirena
No sé por qué
dos estrellas bajaron para rizar tu pelo
olé y olé
No se por qué
dos cometas se convirtieron en tus ojos
negros
Tan bonita, tan morena
Tan gitana como era...
La flor que siempre quise en mi jardín
La flor que siempre quise en mi jardín
No se por qué
tu llegada al mundo fue así
Te costo salir
No sé por qué
me sentí el hombre más feliz
Ya estabas aquí
Tan bonita, tan morena
Tan gitana como era...
La flor que siempre quise en mi jardín
La flor que siempre quise en mi jardín

9 comentaris:

  1. Dons sí, de veritat, encara que si em busques no em trobaràs pas com a Marga Bonvehí. He entrat cautelosament.

    ResponElimina
  2. Hola guapa!
    Cautelosa o no et detectaran d'alguna manera o d'una altra. Pel correu per exemple, jeje
    M'agrada seguir el teu bloc, a mi també m'agrada escoltar música al YouTube, algunes estan subtitulades (poques)

    ResponElimina
  3. Hola Núria!
    Espero que no em detectin si no vull. Al principi em vaig camuflar tant que no em trobava ni Déu.
    Que consti que estic contenta que em segueixis, ja sap que jo també trec el nas pels teus.

    ResponElimina
  4. No sabía que esta canción tenía una letra tan bonita ni que estaba dedicada a su hija. Gracias Marga.

    ResponElimina
  5. Mª Jesús, a mí también me encantó la letra. Suerte que la encontré; si no, me hubiese quedado a medias.

    ResponElimina
  6. Hauria de fer les felicitacions de Nadal però aquest any estic perduda i no sé en quin temps visc.
    Però t'envio una abraçada de Bones Festes!!!

    ResponElimina
  7. Núria, doncs em sembla que jo estic pitjor que tu en aquest aspecte. Intento prendre’m aquestes Festes com si fossin festes normals. Això no evita que et pugui desitjar el millor, eh!
    Bones Festes i un millor Any Nou! (espero que ens deixin respirar una mica). Una forta abraçada telemàtica.

    ResponElimina