dilluns, 18 d’abril del 2011

Arbres i poetes al Museu Blau

No visc pas envoltada d’arbres, sinó al bell mig del ciment i l’asfalt. M’agraden els carrers amb arbres, trobo que els donen vida i els fan més acollidors. Quan fa anys vaig venir a viure a Sant Adrià hi havia un carrer, prop de casa meva, amb uns arbres altíssims, majestuosos, que deurien tenir una pila d’anys, fins que un dia se’ls va ocórrer talar-los. Segons sembla a algú li molestava que en arribar la primavera deixessin anar uns flocs blanquinosos i... adéu-siau. Al seu lloc van plantar uns altres, no em pregunteu de quina espècie perquè no sóc pas una experta, però em podria il·lustrar una mica.

Avui mentre tafanejava el lloc web on es pot trobar informació sobre el Museu de Ciències Naturals, el Museu Blau, el Jardí Botànic i d’altres, m’ha cridat l’atenció un llibre que serà el protagonista de la nova edició del Club de Lectura a la Mediateca del Museu Blau. No tinc pas intenció d’anar al club de lectura perquè no m’assabentaria de res, en canvi sí que m’ha picat la curiositat pel llibre. Es tracta d’una antologia poètica: “Els arbres a la poesia catalana”, de Jordi Bigues i M. Victòria Solina, editada per 3i4 en la col·lecció El Grill.

Detall de la portada del llibre

Per cert, fins al 30 de juny l’entrada al recent inaugurat Museu Blau és lliure, aprofiteu! Trobareu tota la informació aquí: http://www.museuciencies.bcn.cat/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada