dimarts, 16 d’agost del 2011

Vora el mar


M’agrada estar connectada vora el mar, sentir el so de les onades i deixar-me seduir per ell. M’agraden les platges solitàries o no gaire concorregudes, doncs més d’una vegada aquest so corre el perill de difuminar-se i perdre’s entre el soroll del voltant.

Em resulta estrany estar vora el mar i no sentir-lo, cosa que passa si decideixo capbussar-me o simplement remullar-me, perquè llavors he de desconnectar. Fa falta una bona dosi d’imaginació per rememorar un so inexistent perquè no el pots arribar a captar.

Potser per aquesta raó les passejades vora el mar m’agraden cada cop més, perquè la connexió va inclosa, i deixo de banda el remull. Aquestes passejades et poden portar a descobrir algun petit tresor no gaire lluny, entre el batibull de vegetació sorrenca, com ara el lliri de mar o de platja.
 
Lliri de mar

4 comentaris:

  1. Hola Marga, per sort puc gaudir d'una platja sense olor d'humanitat, m'agrada parlar amb el mar de tu a tu, deixar-me abraçar, compartir sentiments amb les onades, i gaudir del silenci amb ell quan reposa...

    Des del far amb bona brisa.
    onatge

    ResponElimina
  2. Gràcies onatge, em quedo amb la bona brisa. En un dia xafogós com el d’avui em plau especialment.

    ResponElimina
  3. Ho intento, Jordi. Si alguna vegada trobes que no m'explico prou, m'ho fas saber.

    ResponElimina